Saturday 24 March 2012

希望你在我身边(wish you were here)


之前就已经很喜欢这首歌。直到最近,我更加能感受到这首歌歌词的意义。



i can be tough ,i can be strong


我可以是强硬的,可以是坚强的


but with you, it's not like that at all


但当我和你在一起时,我完全不是那样的


there's a girl that gives a shit


有个女孩装作玩世不恭


behind this wall you just walk though it


但你走进了她的心墙






and i remember


我记得


all those crazy things you said


你说过所有疯狂的话


you left them running through my head


这些话在我的脑海中萦绕


you're alway there, you're everywhere


你一直在那,你无所不在


right now i wish you were here


但现在我希望你就在我身边


all those crazy things we did


我们做过所有疯狂的事


didn't think about it,just went with it


不愿回想,只想和你相伴


you're alway there, you're everywhere

你一直在那,你无所不在


right now i wish you were here


但现在我希望你就在我身边










damn!damn!damn!


该死的!该死的!该死的!


what i'd do to have you here,here,here


我该怎么做才能让你在这,在这,在这


(i wish you were here)


我希望你在这


what i'd do to have you near,near,near


我该怎么做才能让你在我身边,身边,身边


(i wish you were here)


我希望你在这






i love, the way you are


我喜欢你的样子


it's who i am ,don't have to try hard


这就是我,不想去伪装


we always say,say it like it is


我们常说,一切就是这样


and the truth, is that i really miss


事实上,我真的很想你






no,i never wanna let go


不,我不愿放开你


i just wanna let you know


我就是想让你知道


that i never wanna let go


我决不放开你


let go


放开你

No comments:

Post a Comment